środa, 23 stycznia 2013

BOHATEROWIE


ALEKSANDRA ,, ALEX, OLA '' CLIVER 
,, Ale zaszczyt, sam Harold Styles dotknął mojej torby ! ''
NADIA ,, NAD '' BROWN 
,, Nienawidzę, tego że jestem wrażliwa. Każdy może to wykorzystać '' 
PAULINA ,, PAULA '' KENNEDY 
,, Kocham cię ... cholera, po raz pierwszy mówię prawdę ''
KLAUDIA ,, CLAUDIA '' MILER 
,, Dzieci się ciebie boją, wstydziłbyś się '' 
HAROLD ,, HARRY, HAZZA '' STYLES 
,, Nie jestem kobieciarzem, po prostu jestem przystojny '' 
ZAYN ,, BAD BOY '' MALIK 
,, Nigdy nie czułem czegoś takiego '' 
LIAM ,, DADDY, LIAŚ '' PAYNE 
,, To prawda, jestem najbardziej odpowiedzialny z całej piątki, ale to nie znaczy, że jestem sztywny '' 
NIALL ,, BLONDAS '' HORAN 
,, Irlandia to najpiękniejsza kobieta ale tobie nie dorównuje '' 
LOUIS ,, LOU '' TOMLINSON  
,, W każdym z nas żyje dziecko '' 
ELEANOR ,, EL '' CALDER 
,, Kocham go, na prawdę '' 
ANDY SAMUELS 
,, Kumplowaliśmy się jeszcze za nim stał się gwiazdą. Od tego czasu nic się nie zmieniło '' 
JAMES ,, JIM '' GORDON 
,, Jeżeli wszystkie polki są takie śliczne to przeprowadzam się tam '' 
BRIAN FELDMAN 
,, Czekałem na księżniczkę ... '' 
DANIEL ,, DAN '' WHITLOCK 
,, Cieszę się, że cię poznałem '' 
ADAM KESSLER 
,, Nasza rodzina jest popierdolona, nic się na to nie poradzi '' 
MATT ,, MATTY '' STANLEY 
,, Wasza piątka jest dla mnie jak rodzina, zrobię dla was wszystko '' 
JOSH DEVINE
,, Perkusja, to moja kochanka ''
SANDY BEALES
,, Nigdy nie porzucę gitary ''
POPPY LORENS 
,, Boję się ... pomóż mi '' 
WIKTOR KUBUS 
,, Czepiasz się szczegółów '' 
CHUCK ANDERS
,, Myślałem, że jesteś moją przyjaciółkę, ale myliłem się. To coś więcej ''
OLIVE RADION
,, Jestem z nim, bo go kocham, więc zamilcz suko''
HUGO ANDERS
,, Nie jestem taki, jak reszta ''
NATALIA ,, NATHALIE, NAT '' OWKEN 
,, Nie wszystkie blondynki są głupie, ja jestem tego przykładem '' 

DYLAN BRIAN ROBERTS,,Jesteś urocza, ale mam już dziewczynę''

EDDIE ROSS HUNTER
,,Mam, to we krwi kochanie''















1 komentarz:

  1. Świetne przedstawienie bohaterów, choć jest ich dużo i już się pogubiłam XD Już mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń