czwartek, 3 grudnia 2015

BOHATEROWIE II

ALEKSANDRA ,,ALEX'' CLIVER
,,Mam cię dość. Jesteś dla mnie nikim''

NADIA ,,NAD'' BROWN
,,Lubię cię, ale nie możemy być razem''

KLAUDIA ,,KIKI'' MILER 
,,Życie, to jedno wielkie gówno''

PAULINA ,,PAULA'' KENNEDY
,,Lepiej mieć burdel w pokoju niż pokój w burdelu kolego''

DARIA ,,DORCIA'' KAROLAK
,,On ma trochę nie ten tego w głowie, co nie?''

JULIA ,,JULKA'' WOŹNIAK
,,Jesteście nieźle zakręcone. Już was lubię''

POPPY LORENS 
,,Stęskniłam się za wami wariatki''

BONNIE ,,BON-BON'' WALTERS
,,Myślę, że się polubimy''

NIALL ,,NIALLER'' HORAN
,,Czemu ja? Przecież byłem grzeczny''

ZAYN ..ZAY'' MALIK
,,Należysz do mnie. Tylko do mnie''

HARRY ,,HAZZA'' STYLES
,,Lubię psychopatki, ale ona przegina''

LIAM ,,DADDY'' PAYNE
,,Czekałem na ten moment od czterech lat''

LOUIS ..LOU'' TOMLINSON
,,Gołąbki? ... Jak możecie jeść Keviny?!?''

JAMES ..JIM'' GORDON
,,Kocham cię. I już nie wypuszczę''

ADAM ,,ADAŚ'' KESSLER
,,Coś mi tu śmierdzi. I nie są to twoje skarpetki Lex''

MATT .,MATTIE'' STANLEY
,,Niby nie ma ideałów, a jednak jestem''

PIOTREK KESSLER
,,Czasami mam wrażenie że jestem głupi''

DANIEL ,,DAN'' WHITLOCK
,,Byłaś moją pierwszą miłością. Nigdy o tym nie zapomnę''

BRIAN ,,IAN'' FELDMAN
,,Spóźniłem się? No cholera jasna''

WIKTOR ,,WICIU'' KUBUS
,,Spoko laski, damy radę. W końcu jesteśmy rodziną''

JOSH ,,JJ'' DEVINE
,,Mógłbym zabić za naleśniki z dżemem''

SANDY ..SAN'' BEALES
,,To przygoda mojego życia''



To najważniejsi bohaterowie drugiej części.
Jeśli pojawi się ktoś nowy dodam go
Do usłyszenia za trzy tygodnie 


1 komentarz:

  1. Hmm... Ciekawie się prezentują. W fajny i oryginalny pomysł ich przedstawias, aż muszę zabrać się za pierwszą część!!!

    I SPAM:

    Kara od urodzenia wiedziała, co musi zrobić. Wygrać Test. Na trening ma tylko dwadzieścia trzy lata. Musi być doskonała.

    Dziewczyna dokładnie wie jak osiągnąć swój cel, ale na drodze do sukcesu stoi "fałszywa" przyjaźń, cholernie przystojny kujon i największy wróg.

    Czy uda jej się zwyciężyć? Czy życie mafijnej księżniczki jest dla niej odpowiednie? Co się wydarzy, kiedy w jej życiu zagości miłość i przyjaźń? Będzie gotowa je zaakceptować?

    Zapraszam do mnie nie-doskonala-doskonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń