czwartek, 25 kwietnia 2013

1.11 cz 1.

Oczami Nadii
Była ładna pogoda więc postanowiłyśmy rozłożyć leżaki w ogrodzie i poleniuchować trochę. Po śniadaniu przebrałyśmy się w stroje kąpielowe i zaczęłyśmy czas byczenia się. Spojrzałam na Olę, miała na sobie zwykłe błękitne bikini które podkreślało jej ciemną karnację. Każda z nas była piękna. Na swój sposób, ale to właśnie sprawiało, że byłyśmy wyjątkowe.                              
Z głośników leciała mieszanka naszych ulubionych piosenek, słoneczko przygrzewało a co najważniejsze, byłyśmy razem.     Czy można chcieć więcej ?       - Ale mam małe cycki - stwierdziła Natalia. Parsknęłam śmiechem. Ta dziewczyna była niesamowita.                              
- Ty to masz problemy - mruknęła Paulina przerzucając kartki magazynu plotkarskiego.                                                                                                    
- A ktoś się skarżył ? - zapytała Ola z zadziornym uśmiechem. Blondynka rzuciła w nią ręcznikiem. Cliver zręcznie go pochwyciła. Roześmiałyśmy się. - Według mnie są doskonałe ... odpowiednia wielkość i kształt. - Paula zachłysnęła się lemoniadą.                  
- Czy my o czymś nie wiemy ? - podniosłam brew do góry. Uśmiechnęły się uroczo. Z głośników poleciał najnowszy hit Maroon 5 gdy telefon Alex rozbrzmiał dzwonkiem. Szatynka podniosła się i odebrała. Odeszła w kąt podwórka.                                              
- Jasne. To do zobaczenia. - rozłączyła się i spojrzała na nas z uśmiechem. - Dzwonił James. Kazał nam przekazać, że mamy się stawić za pół godziny w ,, Kardamonie ''. Panowie chcą nam postawić kawę. - wyszczerzyłyśmy zęby. Poszłyśmy do pokojów się przebrać. Po dziesięciu minutach byłyśmy gotowe. Przejrzałam się w lustrze. Miałam na sobie jeansowe rurki, czerwone trampki i koszulę w kratę. Włosy zostawiłam rozpuszczone. Zerknęłam na dziewczyny. Paulina założyła brązowe szorty, czarne tenisówki i granatową tunikę z dekoltem w serek. Natalia miała na sobie biały top z napisem ,, Poland King '' , czerwone rurki i czarne trampki a Ola ubrana była w szare rurki, sweterek w biało - czarne paski i czarne converse. Zaopatrzone w torebki ruszyłyśmy na miasto. Nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu. Paulina z Natalią machały i i uśmiechały się do każdego napotykanego faceta. Niektórzy odmachiwali a inni robili się czerwoni.                              
- Ma się ten urok co nie ? - mruknęła Kennedy posyłając uroczemu blondynowi powietrznego buziaka. Zarechotałam. Po chwili doszłyśmy na miejsce. Szukałyśmy wzrokiem kogoś znajomego. Usiadłyśmy przy stoliku obok okna. Czekałyśmy dziesięć minut i nikt nie przychodził. Miałyśmy już wyjść gdy ktoś puknął mnie w ramie.                            
- Hej, przepraszamy za spóźnienie. - odwróciłam się. Za moimi plecami stali James z Zaynem, Niallem, Harrym i Brianem.

Hej :) Przepraszam, że tak krótko ale nie mam czasu i weny :) Obiecałam że coś dodam więc proszę. Drugą część dodam w weekend :) Pozdrawiam, Aleksandra <3


3 komentarze:

  1. Hej. Rozdział świetny jak zawsze. Uśmiałam się czytając dialog dziewczyn :) Natalia jest po prostu niesamowita. Ten tekst "Ale mam małe cycki", kompletnie mnie rozwalił. Z każdym rozdziałem zaczynam kochać to opowiadanie coraz bardziej. I nic nie szkodzi że krótki rozdział, ważne że się podoba ;) Już się nie mogę doczekać kolejnego. Życzę Ci weny, dużo weny.
    Pozdrawiam,
    Twoja fanka Maarit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie,że ci się podoba :) Ja jednak sądzę że mógł wyjść lepszy :) Ale teraz będę miała dużo wolnego więc na pewno dodam więcej rozdziałów. Miłego weekendu, Aleksandra <3

      Usuń
  2. 33 yrs old Executive Secretary Abdul Fishpoole, hailing from Igloolik enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Painting. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Ferrari 275 GTB Alloy. Odwiedz ten link

    OdpowiedzUsuń