sobota, 22 czerwca 2013

Info

Hej.
Długo mnie nie było więc chcę się usprawiedliwić.
Po pierwsze, nie miałam czasu. Koniec roku więc walka o oceny to normalka. Ale na szczęście obroniłam dwójkę z matmy.
Po drugie, mój powalony komputer który cały czas się zacina a przede wszystkim klawiatura.
I po trzecie, brak weny.
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zawieszeniem bloga.Od dawna marzyłam o pisaniu tego bloga więc postaram się dotrwać do końca.
Rozdział dodam w poniedziałek.
Pozdrawiam Aleks <3 

2 komentarze:

  1. Nie, nie, nie. Nawet mi się nie waż zawieszać tego bloga.
    Ja bardzo lubię czytać Twoje opowiadanie. Ono jest pełne takiej pozytywnej energii.
    Czekam na poniedziałek w takim razie :)
    Pozdrawiam, Maarit

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jedna z nich, to dziewczyna o dużym sercu, ale życie kładzie jej kłody na drodze do szczęścia. Strata rodziców, brak pieniędzy, przyjaciół przytłacza z dnia na dzień coraz bardziej, jednak jest nauczona zachować dobre pozory. By jakoś zapewnić sobie dobrobyt-choć w najmniejszym stopniu-sprzedaje swoje obrazy, z którymi jest bardzo związana, jednak nie ma odwrotu. Druga zaczyna bawić się życiem, jednak w końcu wszystko zaczyna nabierać zbyt szybkiego tempa i nabiera na sile powodując coś, z czym nie może walczyć-uzależnienie. Do tego wszystkiego ma przy sobie chorego mężczyznę, który zmienia jej życie w coś, czego nie spodziewaliby się nawet najgorsi. Czy ktoś pomoże im wyplątać się z kłopotów? Czy nowe znajomości wyjdą im na dobre? Czy one wzajemnie będą w stanie sobie pomóc?"
    Cześć :) Niedawno rozpoczęłam współpracę z inną bloggerką - Annabel. Dopiero dodałyśmy prolog więc bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich czytelników na bloga:
    http://addiction-hatred-and-passion.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco, Mia ♥

    OdpowiedzUsuń