sobota, 8 czerwca 2013

1.17 cz 5.

- Koniec z chwaleniem, pora na ostatnie zadanie.
- Polega ono na tym iż każda z was będzie musiała napisać krótki wierszyk o nas. Na przygotowanie macie godzinę. Życzymy powodzenia.
- A możemy wspólnie ? - zapytała Natalia. Ona jak i reszta dziewczyn cieszyła się z tego zadania. Jakiś rok temu wymyśliły rymowankę a ich temat i bardzo pasowała do ich zadania.
- Jeżeli chcecie to jasne ...
- To my już jesteśmy gotowe. - powiedziała Alex parskając śmiechem na widok ich zdumionych min.
- Dawajcie ...
- Jak chcesz bawić się na fula,
Włącz What Makes You Beautiful'a
Gdy się nudzisz całe dnie,
na ich koncert udaj się
Krzyki, piski, i fanfary,
gdy na scenę wchodzi Harry
Niall dumnie sobie kroczy,
wyżej niego nie podskoczysz
Liam musi być poważny,
Daddy też jest przecież ważny
Ta fryzura odlotowa,
Zayn lusterko swoje chowa
Louis marchew trzyma w dłoni
czy to są na prawdę oni
To chłopaki! jest ich five!
zaśpiewają Up All Night
Wstrzymaj oddech, chwila ciszy
zaraz głos ich wnet usłyszysz
''One Direction'' wykrzykują
Polskie fanki ich stratują
transparenty odsłaniamy
my na prawdę ich kochamy
tłum fanek już ich zagłuszył,
od tych pisków bolą uszy
Uwielbiamy One Direction
no bo kto jest od nich lepszy
tu jest moje eldorado
tylko niech tutaj przyjadą
takie jest moje marzenie
''Jeden De'' na polskiej scenie.
- I co ?
- ... jesteśmy pod ogromnym wrażeniem waszego talentu. Idziemy na naradę.
- Po czym ogłosimy czy zostajecie przyjęte. - zespół wraz z Jamesem, Danielle i Eleanor poszli na mały spacer. 
- Myślicie, że nas ... przyjmą ? - Nadia nie mogła powstrzymać uśmiechu. Ta zabawa wydawała się jej przekomiczna.
- Mi to zwisa. - parsknęła Paulina. - Mam tylko nadzieję, że przewidzieli jakąś nagrodę. Bo jeżeli będzie nią przyjęcie do ich zacnego grona to nie ręczę za siebie ... Olcia ?
- Tak ? O co chodzi słońce ?
- Od września idę z tobą na zajęcia z boksu.
- A po co ?
- Chcę umieć dowalić facetowi.
- Boks to nie tylko sztuka ,, dowalenia '' komukolwiek. To też sposób na pozbycie się złych emocji ...
- Mi pasuje. Pozbędę się złych emocji dowalając facetowi. - zaśmiały się.
Po chwili wróciła ,, komisja ''.
- Po dokładnej naradzie ... postanowiliśmy, że zasługujecie na to aby dołączyć do rodziny One Direction !  - dziewczyny uśmiechnęły się.
- Powiemy wam za co lubimy każdą z was.
- Nadię za to, że swoim delikatnym uśmiechem i nieśmiałością sprawia, że wierzymy iż są na tej ziemi dziewczyny które nie potrzebują makijażu i krótkich spódniczek aby być ładnym.
- Nathalie za jej poczucie humoru i zboczone podejście do życia. - wyżej wspomniana parsknęła śmiechem.
- Paulę za to, że się do nas przekonała oraz za opieprz którym nas raczy każdego dnia.
- Nie ma za co panowie ... - mruknęła.                 

- I na koniec Alex, lubimy cię za twój feminizm oraz za to, że sprawiasz wrażenie twardej a tak na prawdę jesteś urocza i wesoła. - zarumieniła się.
- Cała wasza czwórka jest dla nas jak rodzina chociaż znamy się dopiero tydzień. Jesteście dla nas jak przyjaciółki albo nawet siostry. Sprawiacie, że zaczęliśmy wierzyć iż przyjaźń damsko-męska jest możliwa.
Nastała cisza. Dziewczyny patrzyły się na nich z niedowierzaniem.

Po policzkach Oli i Natalii leciały łzy.

- Do jasnej cholery. Pierwszy raz płaczę przez facetów. 
I to aż pięciu - wymamrotała Ola ocierając oczy.
- Też was bardzo lubimy. - miauknęła Natalia uśmiechając się. 
- Mamy dla was jeszcze jedną niespodziankę.
- Jutro wracamy do Londynu a nasza piątka ma napięty tydzień więc ... zabieramy was na koncert charytatywny który odbędzie się w Irlandii.
- W pizdę kurwa mać - wymamrotała Paulina. Chłopaki parsknęli śmiechem. Reszta dziewczyn wygląda na sparaliżowane.
Po jakiś pięciu minutach, opadły na piasek z okrzykiem.
- Ja pierdolę.
Naprawdę je lubili.



Cześć.
Po ciężkich próbach napisałam go.
Nie za bardzo mi się podoba ale obiecuję, że następny będzie spektakularny.
Pojawi się nowa postać.
Jak zawsze możecie zadawać pytania.
Pozdrawiam, Aleks <3











2 komentarze:

  1. Hej. Mi się podoba :) Eee, myślałam, że zadanie bonusowe będzie trudniejsze. A ten wierszyk bardzo fajny. Sama wymyśliłaś czy skądś wzięłaś ?? Jak zawsze się uśmiałam i ubawiłam czytając. Jestem ciekawa co to za nowy bohater się pojawi i co sprawi, że następny rozdział będzie spektakularny. Co tam się będzie działo ? Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg. Życzę dużo weny. Pozdrawiam, Maarit ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być trudniejsze, ale nie mogłam nic wymyślić.
    Wzięłam z googli :)
    Rozdział ukaże się za pewne w środę lub czwartek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń